KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Wednesday, November 9, 2011

"HANG BILA KAWIN NI?"

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Bila saya balik kampung atau cakap dengan emak saya di telefon, mesti persoalan bila saya nak kawin akan dibangkitkan. Rasa rimas gak tapi saya layankan je. Jawapan standard saya:

"Tak sampai seru lagi"

"Tak sedia lagi"

Yang paling standard jawapan saya dan emak saya tak mampu nak bangkang adalah :

"Takde calon yang sesuai lagi"

Hehehe.

p/s : Actually malas nak fikir pasal kawin lagi. Tapi tak dinafikan kadang-kadang rasa sunyi gak. Hehehe.

Wassalam.

-NASZ-

Published with Blogger-droid v2.0.1

Sila Tekan Like Jika Suka

13 comments:

  1. hehe..bese la tuh...tu soklan lumrah khidupan namenye..hehe..lom kawen, tnye psl kawen....nnti da kawen, tnye psl ank plak...

    ReplyDelete
  2. kalau nak tunggu smp sedia smp bila? selagi kita x laluinya mmg selagi itu kita akan kata tak bersedia... Bila dah laluinya dgn sendirinya kita akan tahu bagaimana nak mengendalikan rumahtangga dan menjalankan tanggungjawab dlm rumahtangga.... Rugi kahwin lambat.. jgn salahkan seru blm smp... jgn slhkan jodoh blm smp.. dah usaha? dah mencari? kalau belum itu salah diri sendiri... hehehehehehe

    ReplyDelete
  3. hehehehe
    mudah2an ketemu jodoh cek nazs ye =]

    ReplyDelete
  4. biasalah tuh..
    moga2 abg nasz dapat jmpa jodoh cepat.insyaallah,amin

    abg nasz kene tag: http://mustwaniekl.blogspot.com/2011/11/musim-tag-kembali-semula.html

    ReplyDelete
  5. tak pa..org laki kwen lambat tak luak mana...kalo pompuan kesian jugak...bg saya kawen dulu la..heheh

    ReplyDelete
  6. kalau dah jodoh tak kemana....
    tunggu jer.....
    kalau dah sampai seru nanti.... tak payah cari....
    dia sendiri yg dtg.....
    enjoy your day !

    ReplyDelete
  7. kalau dah jodoh tak kemana....
    tunggu jer.....
    kalau dah sampai seru nanti.... tak payah cari....
    dia sendiri yg dtg.....
    enjoy your day !

    ReplyDelete
  8. ehh,tunggu apa lagi..murah rezeki tau bila kawin..calun2 kan byk dlm alam maya ni..cer cer cari..

    ReplyDelete
  9. ke memilih sangat nih? ehehh~

    ReplyDelete
  10. jikalau rasa sudah bersedia..apa salahnya mencari calon yang serasi di jiwa

    ReplyDelete
  11. jangan smpai maknye carikan calon sudah..lagi pening dibuatnye..

    ReplyDelete