KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Tuesday, April 17, 2012

SEGMEN CHEGU ZUBIR : SAYA BLOGGER PILIHAN CHEGU ZUBIR

Nak Join? Klik SINI

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Terasa nak join segmen dari cikgu plak sekarang. Hehehe. Segmen ini dianjurkan oleh Chegu Zubir. Tengok gambar untuk segmen ni kat atas pun ada gaya cikgu. Hehehe.

Kepada Chegu Zubir, silalah ambil saya sebagai blogger pilihan Chegu Zubir. Saya tahu blog saya pun tak la seberapa bagus sangat pun. Hehehe.

Segmen ni tutup pada 20hb April 2012 (Jumaat) jam 12.00 tengah malam.

p/s : Teringat kat cikgu-cikgu saya yang mengajar saya menjadi diri saya sekarang. Terima kasih cikgu.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

6 comments:

  1. sempat lagi nak join..... malam ni kot..... takpon esok je.... heheheehe

    ReplyDelete
  2. Mieya singgah di sini dari kumpulan dua.
    Jemput singgah ke blog Mieya :)

    http://budakshumort.blogspot.com/2012/04/saya-blogger-pilihan-chegu-zubir.html

    ReplyDelete
  3. slm kenal Jauh dtg dr srwk nih.
    dr segmen yg sama.

    http://cikharty88.blogspot.com/2012/04/saya-blogger-pilihan-chegu-zubir.html

    jom berBW same2 erk..

    ReplyDelete
  4. dr segmen yg sme..

    jemput singgah sini plak..

    http://sukacakapsorang.blogspot.com/2012/04/segmen-blog-pilihan-zamani-84.html

    ReplyDelete
  5. salam..sy singgah bw sini,,dri segmen same ..jmput sggah ke http://akmaluv90.blogspot.com/2012/04/saya-blogger-pilihan-chegu-zubir.html maseh(^_^)

    ReplyDelete